Гаранционни условия и рекламации

Уверяваме ви, че няма да ви се иска да се разделите с вашият матрак от Ameli, но ако все пак се стигне до там - Гаранционни условия и връщане на стоки

При получаване на поръчаната от Вас стока внимателно огледайте пратката за потенциални щети или замърсявания, предизвикани от транспортирането. Ако съществуват нередности, yведомете куриера и ще Ви бъде съставен Протокол за увредена пратка. Съветваме Ви да се уверите, че стоката Ви е в изправност преди да я приемете, тъй като не се приемат рекламации за получена стока, която е била повредена и/или замърсена в последствие.
Всеки един от продуктите на Ameli е съпроводен от гаранционна карта, която ще откриете в опаковката. Там отново ще бъдат описани всички детайли относно рекламациите и срока на гаранцията на продукта.

В случай, че желаете да върнете продукт поради дефект или просто защото сте решили да се откажете от поръчката в до 14-дневен срок ще е нужно да са изпълнени следните условия:
1. Да сте запазили касовата бележка или разписка
2. Да сте запазили гаранционната карта, която е дошла с опаковката
3. Да сте запазили оригиналната опакова до такава степен, че да можем да транспортираме върнатата стока, без да я увредим допълнително